It´s friday !

Det ä'r fredag och det är så j*vla skönt !!
Fredag är dom bästa dagarna , i alla fall efter kl 3.
Ska bli så skönt med helg.
Happy me ;)

Idag så var det då skola, som alla andra dagar i veckan förutom lördagar och söndagar.
Hade naturkunskap som första lektion och det kan gå och ta sig någonstans för det suger så j*vla hårt.
Sen var det idrott som jag och Zilan hållde. Hhaha vi har verkligen jobbig klass. haha man fick ju skrika allt vad man hade för att dom skulle lysna på en så är inte förvånad ifall jag är hes imorgon.
Sen under dagen hade vi tema, svenska som vi snacka om boken och sen matte.

Efter skolan blev det att möta upp Fanny inne i örebro för att shoppa.
Hitta inte så jätte mycket men lite hittade jag :)
Jag hitta 3 tröjor , och alla är randiga , men det gillas ;)
Och är glad över att jag har lite nya kläder men skulle vilja ha lite mer.
men får åka in snart igen.

Sen nu ikväll blir det bara att ta det lugnt och kolla film eller något.
Någon som vet någon bra film?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja men visst är det? En riktig mumspudding det där ;)

2010-02-06 @ 12:26:04
URL: http://fannyykumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0