Hemma.


Nu är jag hemma från skolan eller har varit det ett tag.
jag ochg Hanna jobba övertid i skolan idag kan man säga.
vi satt och kolla video klipp till våran redovisning. och så glömde vi bort tiden och då kolla jag på klockan och då var den runt 5-10 över 3. och vi sluta 3, var inte så farligt men ändå :P
Sen när jag kom hem så blev det att göra lite mer på temat eftersom jag missade hela dagen igår.
så nu är jag klar med allt om regler bara sumobrottningens bakrund kvar nu då.
Snart ska jag äta sen blir det marieberg. jag är så grymt bra på att övettala mamma.
Just det jag och Hanna har ju fått tag på sumodräckter också, kommer bli så jävla guld redovisning.
Just nu vet jag inte vad jag ska skriva längre men vi hörs senare ikväll när jag kommit hem från marieberg.

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

hahaah, fan vad guuld med dräkter! :O <3

2010-02-10 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0