Hemma från teorin.

Nu är jag hemma från teorin.
Var faktiskt ganska intressant, trodde det skulle vara skit tråkiggt med teori men det vasr faktiskt intresant och nödvändigt. det mesta sitter ju faktiskt i ens egna huvud och istället för att tänka jag får inte förlora så ska man tänka jag ska vinna för det har tydligen betydelse , vilket jag tror det har. så nu ska jag bara tänka positivt ,haha.
Man fick iallfall lära sig mycket.
en rolig grej som vi fick gör var att vi skulle blunda och tänka på en match eller träning som vi var bra på alltså grymt bra på och så skulle vi först kolla på os som 3:e person och sen som 1:a person och sen skulle vi lägga till ljudet som var och göra färgerna starkare, och sen i slutet så skulle vi beröma oss själva för vi var så duktiga och då log alla, det tycker jag var lite kul.
aja lite onödig info bara.
snart ska jag sova tror jag.
så säger nog godnatt nu.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0