Hej

Hejsan alla.

Inatt tror jag faktiskt att det spöka i mitt rum. det lätt som någon andades i mitt öra, och jag andades inte då.
sen kom det massa små ljud här och där skit läskigt. så jag satte på musik och hade den på till jag somna.
Sen så måste jag ju gå upp kl 10 varje dag bara för jag har diabetes men min klocka ringde inte. utan jag vakna kl 12.30 då min mamma ringde hem. Det var grymt skönt att få sova så länge men lite små jobbigt också för nu vet man aldrig hur cp mitt blodsocker kommer bli.

Aja idag ska jag städa här hemma. kanske gå och simma/ Gymma och sen ikväll är det handbolls träning , Happy :D
Så ser min dag ut idag.
Sen ska jag försöka fixa en grej som hänt också. vill inte ta upp det här i bloggen.
Nu ska jag bara städa.
Hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0