God kväll

Idag har jag inte gjort ett skit.
har tagit vara på min ledighet.
Skolan börjar imorgon, ser inte fram imot att gå upp kl 8 imorgon.

Idag har jag inte gjort så mycket har mest kollat på desperate housewifes season 2.
Älskar desperate housewifes , och nya avsnitt börjar på tisdag :D
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, har varit grymt skönt att bara ha slöat.
Har nyss duschat, och när jag skulle borsta håret så hade jag jävligt ont i handleden och det vill inte gå över, jag undrar om jag stuka den medans jag duscha eller något. det skulle inte ha förvånat mig om jag har gjort det.
Aja nu ska jag kolla tv , äta glass och bara ta det lungt som jag gjort hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0