Gårdagen och denna dag.

Var ju på match igår och kom hem runt 11 och var skit trött så orka inte uppdatera då.
Men blev ialla fall vinnst igår, riktigt skönt måste jag säga.
Fick även en smäll på mitt vänsta öga så trodde jag skulle få blåtirra, men det fick jag inte som tur var utan är bara lite röd.


Skola idag. skit trött och ont i huvudet , kunde inte sova så bra inatt fråga mig inte varför.
Hade tema som första lektion, och då bestämmde jag och Hanna vad vi skulle arbeta med dom 3 kommande veckorna. kommer bli så jäkla guld om vi kan göra det vi vill.
Sen hade vi världens längsta dag. men men.
på idrotten sög jag typ , eller vi hade redskap och jag kan inte göra två saker samtidigt känns det som.
men klara det dom flesta inte klara men klara inte det som andra klara , men som sagt jag är ju lite udda utav mig ;)
Nu vänar jag typ bara på att min träning ska börja. men det är ett tag kavar så får se vad jag hittar på sålänge.

Bye bye , Talk to you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0