Fredag.

Nu är jag hemma från skolan.
Det är skönt det.

Som jag skrev i förra inlägget så var det ju alla <3 dag i skolan, och några i min klass fick grejer jätte mysigt.
Miranda fick chokladhjärtan(5st), Carolin fick en ros, Daniel fick massa chokladhärtan vet inte riktigt hur många men grymt många var dom. och Lisa fick ett sång(leende guld bruna ögon). och jag gilla sången hon fick det var skit kul.
Sen har jag haft en ganska bra dag i skolan. bara det att jag och hanna bråka lite men det är ganska vanligt;)

Nu ikväll så ska jag ta det lugnt, fixa fruktsallad, äta naturgodis, kolla let´s dance och sen någon film på datorn kommer bli en toppen kväll.
Aja nu ska jag gör något vettigt.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0