Fortfarande sjuk

Halloj.

Är fortfarande sjuk men mår dock mycket bättre så blir nog skola imorgon.
orsaken till att jag inte gick till skolan idag var att jag fortfarande har lite feber och att jag mådde grymt dåligt i morse men nu mår ja toppen. (lite överdrivet kanske)
Snart ska jag till skolan och lämna papper till Hanna eftersom hon behöver dom för att nu när jag är sjuk så måste hon jobba själv med temat. tycker lite synd om henne faktiskt.
Funderar även på att ta med mig andra skolböcker hem från skolan men jag vet att jag inte kommer göra något om jag tar med dom hem.
Men när jag kommer hem efter jag varit i skolan så tänkte jag vara lite duktig och göra svenska bok grejen.
Sen får jag se vad jag hittar på resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0