En toppen alla hjärtans dag.

Det har varit en topen dag med min älskling Fanny.
Det första vi gjorde var att köpa godis, mums.
Sen kolla vi film "I taket lyser stjärnorna", vi fick kämpa för att inte gråta.
Sen visa jag lite klipp från my sisters keeper och då börja vi gråta haha.
Sen kolla vi halft på "Fame" för vi flumma typ igenom filmen.
Sen så började vi brottad helt plötsligt.
Sen så blev vi skit trötta och bara låg i sängen och snacka om allt mellan himmel och jord.
Det är tur att vi förstår varandra, finns ingen som förstår mig lika bra som du Fanny.
Och man har så himla kul med dig jämt jag skrattar så jag kissar på mig jämt ju.
Det är tur jag har dig Fanny annars vet jag inte vad jag skulle göra <3
You har my best friend forever, Love you♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men lilla du, vad söt du är!

Simply the best är du, laaaaav juuu <3

2010-02-15 @ 21:23:23
URL: http://fannyykumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0