Duktig jag är.

Jag tycker jag är grymt duktig.
För jag har läst ca 70 sidor i boken som vi ska ha läst ut till fredag så har typ bara 20 sidor kvar som jag har tänkt läsa ut lite senare om jag orkar haha.

När jag kom till skolan blev det att ha spanska som gick hyfsat bra, tror jag börjar lära mig lite grejer på spanskan för första gången på 3 snart 4 år.
Sen hade jag bild, skulle rida en hand som någon sträcker ut men kunde inte rita det, det blev bara cp så fick tok damp. men till slut fick jag till en ganska bra hand men jag vill ha den lite längre ner på pappret men orka inte göra om den så vara där den är.
Efter bilden skulle vi ha engelska men vi behövde inte vara där ;)

Sen skulle jag ju till örebro med Fanny men pga snöstormen så blev det inte så utan vi drar in på Fredag istället :)
Jag som var så taggad till shopping men men.
Så istället för att åka och shoppa så läste jag boken bara för jag är så duktig haha.

Har haft en både bra och skit dag idag, hoppas på bättre dag imorgon.

Aja nu väntar jag bara på att syster ska komma hem så vi kan börja laga mat sen ska jag på handbolls teori.
Hoppas det inte blir för tråkigt bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0