äntligen.

Hej alla.

Torsdag idag. hade en liten sovmorgon. gick om runt fem över 7 och blev klar runt kvart i 8 och då var det ca 30 min innan jag skulle gå till skolan.. men då fick jag sms från Hanna för det var likadant för henne så då mötes vi i skolan tidigare och försökte ha kul men båda var trötta haha.
sen har man haft lite små jobbig dag men men.
när man kom hem efter skolan så blev det att plugga tema igen. så nu är jag klar. ska bara skriva rent den.
sen gjorde jag matten som jag missade sist det var ganska lätt.
och nu har jag huvud värk och vill sova men det ska jag inte.
aja nu ska jag koppla av och sen försöka läsa engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0