Tur dag?

Haft fullt upp hela dagen kan man säga..
gick upp runt 9 för att hjälpa mamma med allt innan jul, så blev massa julmats fix och städning och lite mer "skoj"
sen gick vi ner och handla lite och det var ju inte lite folk i affärena!
sen åkte vi till mormor och morfar en stund och fikade och så, vägde mig också och har gått ner 5 kg, kanske för att jag inte kunnat äta något? men börjar kunna äta mer nu!
Aja efter vi hade varit hos mormor och morfar så åkte vi till pappas grav och tände ljus, var jävligt svårt att komma fram och att lista uty vart pappa låg för det var så jävla mycket snö så man såg inget, men jag lyckades hitta hans grav.
sen åkte vi hem och när vi var hemma så skulle jag kolla på min mobil och så låg den inte i min jacka fgör jag hade tappat den borta vid graven men som tur var var det någon som hade hittat den och vänta på mamma och mig vid graven och lämna tillbaka den, har jag tur eller vad?
sen har vi gjort lite annat jul mys här hemma, just nu sitter vi och väntar på att min kära bror ska komma hem vilket kommer ta ett bra tag till..

Saknar min Niklas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0