Sista helveckan !

Denna vecka är den sista hela veckan i skolan och det är grymt skönt!
och vi har ganska så soft i skolan nu med, i alla fall på lektionerna, vi får jobba på några lektioner men några är ganska så sköna :)
idag är det ju Lucia och det var ett år sedan jag var hallsbergs lucia, gud vad tiden går fort ibland haha.
aja fick se skolans lucia idag, dom flesta såg ganska uttråkade ut , men kanske var för dom hade hållt på i några timmar.
Sen var skoldagen kanske så lugn, jag failade lite på idrotten när vi skulle hoppa över en bock eller vad det nu heter , jag fick lite för mycket framåtlutning så jag hamna på magen , var lite skoj faktiskt om man bortser från att jag fick jävligt ont i mina handleder haha.
efter skolan så blev det att plugga massa svenska, dock så fattar jag inte så jävla mycket utav det men men.
snart ska jag iväg och träna, är grymt trött och har huvudvärk så orkar egentligen inte men jag måste träna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0