Namnsdag!

Idag är det den 9 dec och jag har namnsdag :D haha.

Skolan idag gick ganska snabbt men min skola har ingen värme så man fryser ihjäl !!
men tror inte jag har jobbat så här bra i skolan på enormt länge faktsikt.
nu efterskolan så har jag tagit en fika med mamma eftersom jag har namnsdag idag och så, nu ska jag plugga lite och sen ska jag iväg på träning.
igår så fixade malin min naglar , dom blev finna men jag är nästan säker på att dom kommer bli förstörda idag på träningen tyvärr.
sen på kvällen runt 9-10 kom Niklas till mig och sov här natt med, myspys.
nu ska jag nog plugga lite innan träningen börjar.


Inte så bra bild men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0