Juldagen!

Denna dag började ganska bra. gick upp klockan 10 och var ganska pigg och åt frukost sen vart jag trött så gick och la mig igen haha.
sen kommer min bror och väcker mig runt 12 för han skulle klippa mig, men jag låg kvar i sängen en kvart eller något sånt och när jag kommer upp så hade han och mamma bestämt att dom skulle ta en promenad så jag låg i soffan och kollade på "bilar" medan dom var ute och gick.
sen runt halv 2 så började min bror klippa mig, och vi klippte lugg !!!
trodde aldrig jag skulle klippa lugg, men nu är det gjort och jag är nöjd, tycker bara jag ser lite liten ut i det men men. Bild kommer senare.
och ikväll ska jag träffa min loverboy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0