Grymt trött !!

Måndag idag då, hatar måndagar!
Hade sovmorgon idag till kl 10 och sluta 15.20 hade spanska sista lektionen som jag inte var så pigg på, kommer inte ihåg ett skit av vad vi gjorde på den lektionen..
aja efter det blev det hem och sen skulle jag plugga spanska vilket jag inte gjorde utan jag la mig och sov för jag var så grymt trött och sen tvinga i mig mat, kan fortfarande inte äta något..
sen blev det att träna, var grymt trött så gick väl inte så jätte bra, och nu är jag pigg..
varför blir man jämt pigg efter träningarna för?
Nu låter jag ju väldigt negativ här känner jag men jag vill bara ha lov och inte tänka på skolan mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0