God jul !

Julafton idag då som alla vet, men jag har inte riktigt den där julkänslan som jag vill ha, kanske för jag försöker så hårt för att få den? men den kommer väl smygandes lite senare idag när man kollar på kalle anka kanske.

Igår så myste jag med familjen, det var ju uppesittarkvällen eller vad det nu heter, sen runt.. 23.30 tror jag så träffa jag niklas, myspys!
gick hem från han runt 02.00.
sen så skulle min bror komma hem, och han kom hem runt 04.00 och han skulle typ ha varit hemma 6-8 timmar innan. så det var ju lite jobbigt att vara uppe så länge och vänta på han men glad över att han är hemma :)

Farmor och farfar har nyss kommit och vi sk äta brunch typ, mysigt!
och runt 3 så kommer mormor och morfar hit och så blir det julmat och paketutdelning och massa annat myspys.
nu måste jag gå och vara social.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0