Ansvar!

Hej!
har inte bloggat på några dagar nu för min mamma har hamnat på sjukhus. Hon fick blindtarmsinfektion och det tog skit lång tid innan hon opererades. Hon åkte in runt 15 tiden och fick besked runt 23-00 att hon skulle opereras och när hon skulle bli sövd så spreck hennes blindtarm så hon fick skit ont, hon sa att det gjorde ondare än att föda barn så dety måste ha gjort jävligt ont. tycker det är sjukt fel av sjukhuset att låta någon vänta så länge så att blintarmen spricker, det är ju farligt när den spricker!!
aja eftersom hon har legat på sjukhus sen i söndags så har vi "barn" fått tagit eget ansvar, så har haft fullt i
upp kan man säga och sen så har man varit ganska trött på kvällen så man inte orkar blogga.
men nu är mamma hemma vilket är skönt, men hon har fortfarande väldigt ont och vi får göra samma saker nu som vi fick göra när hon var på sjukhuset. tycker väldigt mycket synd om min mamma men hon är en kämpe så hon fixar det här.
aja idag har jag i allafall varit inne i marieberg med sis, camilla och fanny, men det var mest jag och camilla som gick och fanny och sis haha. sen träffade jag älsk i marieberg med :) sen har jag lagat mat och skämt bort mamma så gott jag har kunnat :D
nu blir det bonde söker fru !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0