Andra advent!

Hade totalt glömt bort att det var andra advent idag, kom på det nä'r jag och syster satt och åt mat.
Har inte haft en sån mysig advent om jag säger så.
kom hem runt halv tre igår från Niklas och somna runt 3 tror jag och sen gick jag upp runt 9 så har varit skit trött hela dagen..
sen har jag försökt pluggat spanska, har omprov imorgon men har inte haft energi till det så kommer nog inte gå så bra på omprovet haha.
Tog ett varmt bad nyss också med massa ljus och läste i boken Pojken som överlevde, var myspys.
nu ska jag kolla på vem kan slå Filip och Fredrik.






Kommentarer
Postat av: andrea

sv: ingenting! :) haha myste lite bara... själv? :)

2010-12-06 @ 20:32:11
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0