Shit vad fint !

Mamma visade mig en jätte gullig sak som en utav hennes kompisar på fb hade lagt upp,
det var denna film med denna text till.

"En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en
maraton med mig?"
Fadern svarar "ja"
...och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en
till maraton
med mig"?

och fadern svarar igen "ja, min son"


En dag frågar sonen sin far:
"Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med
mig"? (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)


Och fadern svarar igen "Ja"  "


Och här kommer videon till denna
historia:



Kommentarer
Postat av: Josse

tack så mycket! :)

2010-08-25 @ 20:50:07
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: hannan

gud! Jag blev så tårögd! Vilken pappa som gör allt det för sin son! :')

2010-08-26 @ 13:40:14
URL: http://waitingforyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0