Kärlek som aldrig sårar ♥

Fy vad skoj träningen var idag, kan inte beskriva känslan utav att få hålla i en boll igen!
Shit vad roligt det var, och jag tycket att jag inte hade fått så dålig kondition för jag orkade ju i allafall med allt :)'
Första timmen så körde vi lite boll och sen andra timmen så körde vi fys, så jag säger hej till träningsvärken !
men det var det värt för fy vad kul jag hade, timmarna bara flög förbi.
aja nu blev det väldigt mycket prat om handboll idag men har ju inte spelat på 2 månader så ni får förstå, handboll är min största kärlek som aldrig sårar mig ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: idag blir det att vara ledare på fotbollsskolan och sedan ha ett telesamtal med min saknade 08a-kompis! själv? :)

2010-08-11 @ 00:02:50
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Josse

okej :D

2010-08-11 @ 08:20:02
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0