Fortet!

Godmorgon,

vaknade grymt tidigt idag och jag har sovmorgon, inte det roligaste men är inte förvånad över det för har inte kunnat sova ordentligt i snart en vecka, lite små jobbigt faktsikt..
och det är en av orsakerna till att jag inte har bloggat så mycket, och dom andra är skolan, läxor och träningar så jag är ganska död på kvällarna..
men men ska försöka få ordentlig sömn nu på nätterna n'r jag ska sova annars kommer jag dö av trötthet :P

aja nu till roligare saker, fångarna på fortet har ju börjast igen och gud så kul det är  :)
kolla på det jämt när jag var lite och blev jätte ledsen när dom la av med det, men nu är det tillbaka och jag älskart.
aja snart börjar jag denna skoldag, så jag ska väl hitta lite kläder att slänga på mig..





Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

och rena rama rolf. haha! ;)

2010-08-25 @ 22:28:59
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0