Valborg!

Idag är det Valborg!

Dagen började med skola, hade naturkunskap vilket sög!
Sen så åkte jag till sjukhuset och fota ögonen.
och fick några jävla droppar så jag såg inget som var ljust. så fick gå med solgflasögon för att jag skulle kunna se något.
nu ser jag ganska normalt inte helt kanske men jag ser i alla fall.
Sen blev det tillbaka till skolan och tråka sönder.
Gjorde ett gammalt NP prov i matte hade ett slarvfel och sen hade jag alla rätt. sen rätta jag ett annat gammalt NP prov i matte och hade 3 fel där.
Så jag är ganska lugn över det riktiga NP provet.
Aja, sen hem och duscha.
Sen fixa sig inför en härlig kväll :)
jag har sminkat mig och plattat håret än så länge.
Och snart kommer nog Amanda hit :)

Så här ser jag ut just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0