Tomt i huvudet!

Ny vecka nu då.
och jag är helt slut i huvudet.
Har haft en väldigt effektiv dag idag. Både i skolan och efter skolan.
Har bara gjort en svanska uppgift i dag som tog mellan 2-3 timmar att göra.
och det var det jobbigaste jag har gjort på väldigt väldigt länge !
och jag ska aldrig mer klaga på hur jobbiga sakerna är i skolan. för det här slog allt.
Fy fan asså.
aja nu är den klar i alla fall och jag ska snart och gå på en promenad och rensa huvudet :P
Väldigt skönt.
Och för en stund sen så trodde jag att det var tisdag eller onsdag men det är ju bara månad..
så fel man kan ha.
aja nu orkar jag inte skriva mer för jag är så borta i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0