Tjoho!

Har nyss kommit hem från örebro.
Och jag hitta massa kläder är skit glad :)
Jag hitta:
* Två byxleggings (svart och grå)
* En t-shirt från gina
* Ett linne med typ nitar på från gina
* En t-shirt från monki
* Ett par svarta tyg skor

Det var allt jag hitta och är grymt glad just nu för jag har nya kläder, och skor :)
Så nu hoppas jag på att jag inte behöver några nya kläder på ett tag.
Men kommer nog känna att jag inte har några kläder om typ 2 veckor..?
Var i alla fall grymt kul att träffa min älskling Fanny.
Och vi har bestämmt att vi ska träffas minst två gånger i månaden.
Här är mina kläder:



Och här är videon som jag lovat på malin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0