Skön helg!

Har inte uppdaterat så mycket denna helg men har inte orkat.
I fredags var jag hos mammas kille robban och åt mat och kolla film och sådär.
Sen i går (lördags) så gjorde jag inget. eller på morgonen så spelade jag mamma och robban spel.
sen gjorde jag inget bara slappa var skit trött för hade inte sovit så mycket den natten.
Så mitt på dagen så somnade jag och sov 3 timmar var skönt men det gjorde så jag inte kunde somna förens typ halv 3 inatt.
Och nu idag har jag inte hunnit med så mycket.
Har kollat lite tv och haft ett lung och avslappnande bad.
Så nu ska jag plocka upp i rummet, sätta på mig mys-kläder och sen plugga (Y).
Kommer kanske lägga upp en video sen från i fredags när jag var i mässen med hanna och carro och vi kolla på när frida och ellinor sjöng.
men jag lovar inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0