Sjukhuset!

Hej.
Idag har jag varit på sjukhuset typ hela dagen.
Jag åkte in så jag var där vid 10. och sen så fick jag springa i ca 15 min och jag dog nästan!
Sen så fick jag vänta och blåsa i en jävla apparat var 5:e min i typ en timma. sen fick jag duscha och sen fick jag vara kvar där i säkert 1,5 timma fast jag inte behövde göra någor.. cp.
Sen så var det inte så stor del att åka tillbaka till skolan så mamma och jag gick runt på örebro och så. Och vi kolla på glasögon för vi ska byta optiker så jag ska köpa ett par skit snygga :D
Jag hitta inte så jätte mycket, ett par solglasögon , trosor och BH.
Nu ska jag snart iväg och kolla på Andreas match med Fanny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0