SERIÖST!

Jag blir så jävla arg på min mamma ibland elelr rättare sagt heöa tiden.
Hon är jämt tjurig nu för tiden för hon slutar röka plus att hennes nya kille inte funkar så jävla bra och snart skaffar hon väl en ny som vanligt.
Nu kanske jag verkar som en jävla biatch mot min mamma men det skiutyer jag i för jag orkar verkligen inte låsas vara snäll mot henne mer.
Jag har fått tillräckligt mycket skit i mitt liv dom senaste 9 åren så jag behöver inte få mer skit.
Är så trött att jag jämt ska få allt skit här hemma och överallt.
Så nu har jag bestämmt mig för att sluta ta skit från andra!
Dom som bara kastar skit på mig hela tiden sägar jag hej då till, ni hör inte till mitt liv längre!
Så hej då alla skit kastare.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Go Anna! Vi säger Hejdå till alla skitkastare!

Ta ingen skit gumman!

2010-04-09 @ 21:01:36
URL: http://fannyykumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0