Så jävla bra!

idag är det trosdag. och som vanligt var det skola.
inget spec som hände idag förutom på matten då vi hade nationellt prov fast inte riktigt utan vi gjorde bara gamla. och jag hade 2 fel på G uppgifterna och alla rätt på VG uppgifterna haha.
Aja sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att göra klart ideologi saken så det gjorde jag och sen var jag så trött så jag inte orka göra någe mer.
jag var ute och gick 3 km förut. var kallt men skönt.
Nu kollar jag tv och ska väl göra det tills jag ska sova antar jag.
Imorgon är det fredag, undrar vad som händer då? antaglingen inget om det inte finns någon som vill hitta på något..
Jag hoppas någon vill hitta på något annars kommer jag ha skit tråkigt hela fredagen!
Aja nu ska jag fortsätta kolla tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0