Jaha?!

Idag har det varit en lååååååååååååååång dag!
Dagen började ganska bra med sovmorgon, men det snöa i morse :O
aja sen hade jag spanske redovisning och det gick förvånadsvärt bra :)
Sen bild och sist svenska. men skoldagen var väldigt lång fast det bara var 3,5 timmas skoldag.
Sen hem och plugga lite, och sen ner på handbollsmöte då vi bestämmde att träningarna börjar på måndag , happy :D
Sen var jag med jessica en stund.
Och nu sitter jag här och känner hur trött jag är och hur lång dagen har varit.
Är väldigt törstig också. har säkert snart drukit 2 liter vatten.

Och vad är det här? mina besökare har sjunkit massa, har jag blivit så tråkig? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0