Hemma.

Med hemma menar jag inte hemma i hallsberg utan hemma i malmö !
Har haft en shopping dag, dock var inte så många affärer uppe men jag hitta en tröja och skärp i alla fall.
Happy happy.
Sen när vi skulle äta blev jag låg och jag kände det när vi var på väg mot ställer vi skulle äta på och sen när vi kom runt hörnet av gatan var jag helt borta, och det kanske tog mindre än en halv min till hörnet så det gick väldigt snabbt, kanske inte är så många som vet vad jag snackar om men men.
När vi hade ätit åkte vi buss till kyrkan.
Och jag säger bara oj oj oj!
Villken maktig gudstjänst. det var inte en sån där tråkig som man nästan somnar på utan nu var det power i låtarna och prästerna skämta och snacka på ett ungdomligt språk. jag gilla verkligen den kyrkan.
Och alla i kyrkan var så snälla och trevliga mot alla. så den kyrkan fick ett plus. tycker det är synd att den kyrkan bara finns i Malmö och Köpenhamn.
Aja efter vi varit i kyrkan så åkte vi buss hem och gick och handla mat och sen lite godis till hemresan som sker i morgon tyvärr.
Aja nu är maten klar så jag ska äta.
och gissa vad det blir, den som gissar rätt får en puss av mig ;)
lockande eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0