Helt slut, men stolt

Ligger på min säng just nu och är helt slur i denna men är väldigt stolt över mig själv att jag lyckades ta mig ut och speringa mellan 3,5 till 4 km mad tanska på att jag inte har tränat på ca 2-3 veckor hah.
Men i slutet fick jag svårt att andas och glömde min asma medesin hemma, fast jag vet inte om jag har asma men ska in och kolla det den 29 så då får jag äntligen ett svar.
Men är väldigt stolt över mig själv i alla fall.
Sen så lyckades jag få min syster att städa min garderob och låter haha så nu är dom väldigt vackara :)
Sen provade jag hennes Bh:ar och dom är väldigt små behöver lite större än hennes, och det var skit kul vi skratta nästan ihjäl oss när vi såg hur dumt det såg ut haha. hon har typ 70/75 A och jag har mellan 75C/D eller 80C så det var ganska kul.
Skulle ha pluggat idag men så blev det ikke. men får göra det i helgen!
nu blir det tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0