Härlig dag.

Detta har varit en underbar dag!
Vakna upp vid elva och hoppa in i en varm dusch.
Sen börja jag göra i ordning mig lite men sen vill jag gå ut i solen så jag la mig en stund på balkongen, så underbart skönt!
Sen fixa jag klart mig och sen trasla jag och Robban upp massa halsband och sen åkte Mamma , syster , bror och jag till mormor och morfar och åt god mat och flytta på lite möbler.
Sen fika vi lite på äppel paj , mums.
Sen åkte vi hem och tog en sväng förbi pappas grav, var jätte fint.
Sen när vi kom hem så vill jag och malin gå av oss allt fett vi fick i oss hos mormor så vi gick in en timma, var grymt skönt faktiskt. och det blev mycket prat som fick en på toppen humör :)
Så nu är jag hemma och vet intr vad jag ska göra, ska kanske plocka upp lite i rummet.
Har ju skola imorgon, suger men men.
Nu ska jag städa.
Bye bye.


Dagens dresscode


Hos pappa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0