en ny dag.

God morgon alla.

Jag har totalt glömt bort vilken dag det är, men tror det är lördag haha.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. blir kanske bio ikväll.
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att Fanny ska logga in på msn så vi kan spela spel.
haha det är så kul att spela med henne.
ta exemplet som hände igår.
Hon skulle gå och lägga sig kl 2 och så sa jag att vi skulle spela och då sa hon en omgång då och jag bara okej skit glad för det typ :P och sen när vi hade spelat klart tänkte jag jaha see yah tomorrow men så var det inte utan hon bara kan vi inte köra det där fyra i rad? jag bara okej :D
haha och så satt vi där till typ kl 3 och spela spel. jag fick henne att vara uppe en timma till :D
det var najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0