Äntligen!

Nu är jag äntligen klar med filmanalysen om troja, den skulle ju ha varit klar för typ 6 månader sen.
men nu är den klar och blir inlämnad på måndag då skolan börjar.
Känns så otroligt skönt att ha den klar. så nu slipper jag känna press på att göra klart den hela tiden.
och just nu orkar jag inte göra något mer pluggande.
Kl 5 , om jag minns rätt så ska jag och mamma ner och träna något som var en blandning mellan gympa och något mer och jag undrtar hur det kommer gå för jag har inte tränat på typ 2 veckor haha, och det håller på till kl 6 sen ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att jag blir trött ikväll/inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0