ändrade planer !

God kväll!
Har precis kommit hem från bion. Filmen var skit bra.
Vi såg shutter island, grymt bra film värd att se!
Blev lite ändrade planer idag.
Vi åk påsk lunch hos peters kompisar men vi hade så trevligt så vi var kvar där till typ halv 5 elelr något sånt så vi han inte gå på stan så vi gick och färga mitt och malins hår + att vi klippte mig också.
Blev skit bra på både mig och malin.
Bilder kommer imorgon plus en film på malin när vi färgar hennes hår haha.
Så imorgon ska vi klippa malin, gå på stan och sen ska vi till kyrkan. Och efter vi varit i kyrkan ska vi ha en mys kväll och spela massa spel och så eftersom det är sista kvällen vi är här.

Nu ska jag berätta om den obehagliga saken som hände mig igår.
Vi hade varit och ätit och då skulle vi gå hem men micke skulle inte följa med hem för han skulle träffa en kompis till han så peter gick och sa hej då till han och då stod jag lite längre ifrån dom och malin stod på andra sidan gatan.
Då kommer en kille som hette roger fram till mig och presenterar sig själv och hans killkompisar stod bakom och kolla på så jag sa nej jag vill inte ha något med dig och göra eftersom jag fatta att det var något lurt med han och sen så gick jag till peter och micke och då blev han roger skit sur och bara hon umgås med två bögar och har inga droger. jag bara jaha idiot. och då såg jag att han var på väg mot malin men hon gick mot oss och då vändehan på klacken och gick till sina komoisar och sen gick alla dom mot oss och kolla skit surt på mig och sen gick roger närmare mig och sa något men jag hörde inte vad.
Så det var lite obehagligt men det finns ju idioter överallt.

Nu ska jag sitta här vi datorn lite och sen ska jag sova.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilka jävla idioter det finns, seriöst !

2010-04-04 @ 13:32:23
URL: http://fannyykumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0