The end

Snart är lovet slut är bara denna dag och imorgon kvar sen är det skola igen, jippi eller inte. känner mig skit stressad för jag har inte pluggat ett skit på lovet och jag har massa som ska vara klart efter lovet. men idag har jag pluggat på jävligt bra plus att jag har fått massa färg idag också och det är absolut inte fel. har gjort klart etiken, är snart klar med alla mattetal som man ska ha gjort och sen är jag snart klar med trafiken med att stryka över allt. så har gjort jävligt mycket idag så är stolt övet mig själv. ska även försöka läsa lite i min bok så jag blir klar med den innan tisdag.
Fick även skäll från mamma idag för jag inte ätit något idag eller igår eftermiddag/kväll haha inte så smart av mig kanske men jag är inte hungrig eller jag är hungrig men jag går inte och äter när jag är hungrig för det känns för tidigt så då vänar jag och då blir jag inte hungrig längre och det kan inte jag rå för.. säger vi haha.
aja ska snart äta lite mat hade jag tänkt så mamma blir glad även om hon inte är hemma nu eller ikväll men jag har ju mina kära syskon som håller koll på mig nu med så det är bara att se glad ut och äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0