Tagga!

Idag åker jag till sälen, skulle egentligen redan vara påväg dit men det blev strul för någon på jobbet så åker iväg kl 13 istället så kunde egentligen ha gått till skolan idag ett tag men det skiter jag i för jag orkar inte och jag har ju ändå tagit ledigt :)
Så nu sitter jag här och försöker komma på saker som jag glömt packa men kommer inte på något så förhoppningsvis så har jag packat med allt som jag behöver.
så ska klä på mig kläder nu och sen ta en beroca och sen bara peppa tills jag åker, vi får se om jag slänger in ett till inlägg innan jag åker annars får ni ha det så bra i helgen :) (kanske mobilbloggar får se ;))


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du känne ingen som behöver en balklänning?=)

Trevlig Lördag!

2011-04-09 @ 17:42:42
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0