Pank!

Nu är jag pank efter denna dag haha.
Hade dock inte så myket pengar när jag åkte in men nu är jag ännu mer pank :P
jag hitta en del kläder som jag nu kan ha :)
Jag köpte:
* Två par tygskor ett par vita och ett par svarta
* Tvi linnen en blå och en grå
* En turkos tunika
* Ett armand
* Ett par höga blå shorts
* En vit t-shirt
* Svarta byxor
* Svarta leggings

Tror det var allt jag handlade .. så nu har jag lite kläder som passar och som inte åker ner hela tiden haha.
Måste dock även köpa ett par jeans också för jag har bara ett par svarta byxor haha men det får jag köpa när jag fått studiebidraget :)
Nu ska jag fixa mig inför Harry potter kväll med min underbara tjejer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0