Lite sur !

Halloj, än så länge har denna dag bara varit piss..
började med att jag typ hade förhör på ekonomi och det gick väl sådär..
sen hade vi bara klassföreståndartid då vi fick info om projektarbete sen sluta jag.
så blev att åka in till örebro för att köpa underställ, sen när jag skulle hem så gick det ett tåg 13.20 som jag inte trodde jag skulle hinna med men sen när jag går till stationen och ska med ett annat tå så går inte det tåget men då står det andra tåget från 13.10 kvar och då tänkte jag ta det tåget men det tåget var typ trasig så då var jag tvungen att vänta på bussjäveln i 40 min så nu är jag hemme ca 1.5 timma senare än vad jag egentligen skulle ha varit och jag är löst sur !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0