I am not strong any more !

Denna dag har gått sisådär snabbt tycker jag.
hade redovisning av boken idag och jag fick så klart vara först vilket jag hatar att  ara så det gick sämt för mig .. men men inget att göra åt tyvärr..
dagen för övrig har varit ganska flum och har i stort sätt inte gjort så mycket vettigt på lektionerna haha.
när jag kom hem idag så har jag faktiskt inte pluggat eller jo jag har pluggat lite men har inte haft någon ork till att plugga idag ..
och jag ska snart iväg till "grottan" här i hallsberg och kolla på när esteterna har konsert typ , ska bli spännande att se dom för dom har typ 70 tals tema vilket jag tycker låter jätte kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0