Första gången vi sågs.

Idag har jag spenderat hela dagen hon min kära farmor och farfar har blivit en ny person efter idag för jag kunde verkligen koppla av där borta och släppa alla jobbig tankar som jag haft den senaste tiden.
Sen åka vi iväg till min halvsyster johanna och kollade på hennes son som hon fick för 3 månader sen och det var första gången jag såg honom för det har varit lite problem med barnet i början som förresten heter Theo sen fick johanna förlosningsdepression och så men nu fick jag äntligen träffa honom och han var grymt söt ! han låg och sov när vi kom men sen vaknade han och då släppte jag inte taget om honom! så grymt söt sen så somnade han igen när jag hållde honom jag blev helt kär i honom !
aja nog om Theo fast jag inte vill sluta skriva om honom men hur kul är det att lyssna på när jag säger hur söt min systerson är :P
Hos farmor så bakade jag som jag jämt gör när jag är där, blev att baka en daimtårta blev super god :D
sen tog jag och farmor även en cykeltur och stannade och plocka blommor som vi gjorde när jag var liute super mysigt !
En välbehövd dag för mig som har haft alldeles för mycket skit i mitt huvud men som nu är mycket bättre :)


Theo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0