Duktig flicka!

Måste säga att jag har skärpt mig den senaste tiden i skolan och det tycker jag är väldigt bra gjort utav mig.
För bara för en månad sen så var det så att jag inte orkade göra något skolarbete utan jag gjorde det jämt dagen innan det skulle vara inne vilket gjorde att jag inte fick så bra betyg, men nu så börjar jag faktiskt med allt i tid och förhoppningsvis får bättre betyg på det också. så måste ge min själv för att jag har tagit mig själv i kragen och förbättrat mig.
Idag har typ hela dagen betsåt utav plugg, gått ganska bra fasktiskt.
sen har jag även sett filmen trassel som Camilla tipsade mig om och den gillade jag skarpt ! så den får ni ta och kolla på, nu ska jag plugga lite till och sne vet jag inte om jag ska ge mig ut och springa för jag är ganska förkyld så får se hur jag gör, kanske hittar någon som vill med ut och gå istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0