14 april

Denna dag har gått grymt snabbt. vi kollade typ bara film i skolan idag .. inte så kul men men..
sen hade vi även en skit lång rast så då gick Camilla, Frida, My, Emma och jag och fikade var riktigt trevligt faktiskt :) Efter skolan blev det hem och kolla ett avsnit av Nikita som är sjukt bra !
Sen började jag plugga idrott, läsa bok och skriva väderdagbok.. känns som jag har gjort massa plugg idag men det låter inte så mycket tycker jag haha.
Aja, har ialla fall inget liv just nu är bara massa plugg , tror jag har 4 grejer efter lovet och jag har typ inte börjat på något förutom läsa boken.. och jag vill ju lite lov också.
Snart ska jag hoppa i ett bad och plugga lite mer, awesome !

BTW, ni som undrar hur det går för mig med maten kan jag säga såhär: det går framåt har börjat äta mycket mer utan att tvinga i mig mat, dock så har jag fått mycket svårare att äta frukost.

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: okej.. :)

2011-04-15 @ 13:32:31
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hur mår du såhär mot våren då?=)

2011-04-17 @ 00:22:22
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0